luni, 22 februarie 2010

Cartea prieteniei, Roxana Tudor

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru buchetul de yo-yo flori!
    Smaranda

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mult drag a fost facut acest buchet, pentru o doamna deosebita.
    Initial, am vrut sa folosesc o alta tehnica, aceea a florilor de fetru, decupate, impaslite, decorate cu lana, insa circumstantele familiale si locative m-au constrans sa utilizez ce-mi mai ramasese la indemana.... astfel, s-a nascut acest buchet de flori yo-yo, un pic pe dos (florile sunt verzi iar tulpinile lor sunt roz) pentru ca eram intr-o situatie "pe dos". Apoi am adaugat tulpinitele amintindu-mi de broderii, pentru ca facand cutii si pachete am dat peste cutia cu mouline-uri stranse pentru alte proiecte, pe vremea cand n-aveam habar de peticute.... astfel s-a imbinat vechiul cu noul pentru a creea ceva ce tine de mine, cea de acum si de mine, cea de demult.
    Am masurat in fuga, si am inteles gresit, iar pagina mea a fost mai mica.... Elena a fost buna si a completat-o cumva ca sa nu ramana de izbeliste... asa cum spusesem cand am constatat dezastrul "daca n-am fost in stare sa inteleg bine, atunci sa ramana afara", de aceea multumesc si Elenei pentru tot efortul ei.
    Una peste alta, fiecare pagina are istoria ei, iat-o pe cea a acestei pagini, imbinata pe genunchi, din cutii disparate, masurata gresit si reparata pe parcurs, dar totusi parte a grupului, parte a cartii, si parte a sufletului.

    La multi ani, Smaranda, sa ne traiesti si sa ne fii lumina in continuare, ghid si ajutor, prietena si mentor! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere