sâmbătă, 27 februarie 2010

Cartea prieteniei

 
Duminica dimineatza, 21 februarie, când m-am trezit la Gif sur Yvette, nu-mi imaginam ca voi avea o aniversare deosebita,
nu-mi imaginam ce am sa gasesc
în cutia de scrisori , 
doua ore mai târziu, la Cormainville!
Am gasit un pachet enorm, postat de Elena Chipara. 
Am desfacut ambalajul, mirându-ma de ce 
a trimis un pachet asa de mare...  
Am descoperit o cutie foarte frumoasa:
 
si în cutie:
  
 o surpriza enorma, o superba carte textila, o
"Carte a prieteniei"
plina de pagini înflorite, 
delicate, brodate, cusute, 
quiltuite cu talent si maiestrie 
de mâinile îndemânatice
a 21 de peticele!
De duminica,  o rasfoiesc cu duiosie
si lacrimi de bucurie, 
a sosit ca un semn "pozitiv"  
un semn de prietenie veritabila.
Multumiri enorme tuturor "peticelelor"
pentru paginile textile !
 Multumiri Dorei Deme pentru minunata coperta !
Multumiri Elenei Chipara  
pentru ca a lansat confectionarea ei 
si ca a legat paginile asa de frumos!!!

4 comentarii:

  1. O carte pretioasa, pe care am s-o pastrez cu drag, toata viata!
    Mii de multumiri , dragi "peticele"!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca surpriza si-a facut efectul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Je suis heureuse et fière d'être un peticel, et je sais l'effet que ça fait de recevoir un livre de l'amitié ;-). Bon anniversaire Smaranda, je t'embrasse bien fort.
    Pour les Peticel, vos pages sont superbes je les adore toutes, je ne me lasse pas de les regarder.

    RăspundețiȘtergere
  4. salut!ai un premiu pe blogul meu!
    http://fmbijoux.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere